27 października 2009

lazy day.

Siedzę w domu już kolejny dzień i nie wytrzymuję tego normalnie. Jestem chora, zajadam się antybiotykiem i śpię całe dnie. To idiotyczne, ale tęsknię za moją szkołą, kiedy siedzę sama w domu jest straasznie nudno. Byłam szczęśliwa, że muszę iść na kontrolę do lekarza, w końcu mogłam wyjść na dwór. Ale przecież nie mogłam przejść obojętnie obok sh w moim mieście.;d Oczywiście, kupiłam parę rzeczy dla lepszego samopoczucia. TO DZIAŁA! (:

I'm sitting in home day after day and i'm going crazy! I'm ill, i'm eating antibiotic drug and sleep all day. It's stupid, but i miss my school, when i'm lonely in my home it's reaaaaaaally boring. I was really happy that i have to go to my doctor today, go outside. But i can't went indifferently close by vintage shops in my town and i bought few things for better health. (;


opaska na włosy/hairband

spódnica/skirt
in real world looks better. ((:

bluzka/blouse
i'll show you better photo next time. (:



and... in my free time, i'm reading 'Devils wears Prada'.
i really like this book! ^^









see ya. (:

2 komentarze: